Теоретичний та практичний матеріал учням на час карантинних заходів
Файли для установки:
1. Програма Scratch ЗАВАНТАЖИТИ
9 клас
Дата: 9Б, 9В, 9А - 27.05.2020; 9А-28.05.2020
Урок 17. "Тематичне оцінювання. Підсумковий урок"
1. Виконай одне із завдань на сторінці 205 підручника "Розв'язування компетентнісних задач"
Дата: 9Б, 9В, 9А - 25.05.2020; 9А-27.05.2020
Урок 16. "Розв'язування компетентнісних задач"
1. Виконай одне із завдань на сторінці 204 підручника "Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем"
Дата: 9Б, 9В, 9А - 18.05.2020; 9А-20.05.2020
Урок 15. "Поняття мови розмітки гіпертексту. Практична робота на конструювання сайтів"
1. Опрацювати параграф 29 підручника
2. Попрацювати над вправою "Працюємо самостійно" ст.203
Дата: 9Б, 9В, 9А - 13.05.2020; 9А-14.05.2020
Урок 14. "Канали новин. Етапи створення сайтів"1. Опрацювати параграф 29 підручника
2. Попрацювати над вправою "Обговорюємо" ст.202
Дата: 9Б, 9В - 06.05.2020; 9А-07.05.2020
Урок 13. "Практична робота на створення опитувальників з використанням онлайн-форм"
1. Створіть опитувальник на тему "Мій літній відпочинок" за допомогою Google-форм. Посилання на нього пришліть на електронну скриньку вчителя.
Дата: 9Б, 9В - 04.05.2020; 9А-06.05.2020
Урок 12. "Синхронізація даних"
1. Ознайомся з теоретичним матеріалом на ст.186, підпункт 27.4 підручника
2. Спробуй виконати дії, які описані в даному пункті.
Дата: 9Б, 9В - 29.04.2020; 9А-30.04.2020
Урок 11. "Організація та планування колективної діяльності. Використання офісних веб-програм для створення спільних документів"
1. Ознайомитись з теоретичним матеріалом та спробувати пройти ті кроки, про які йдеться в теоретичному матеріалі https://cutt.ly/4yyidEi
1. Ознайомитись з теоретичним матеріалом та спробувати пройти ті кроки, про які йдеться в теоретичному матеріалі https://cutt.ly/4yyidEi
Дата: 9Б, 9В - 27.04.2020; 9А-29.04.2020
Урок 10. "Хмарні технології. Опитування з використанням онлайн-форм"
1. Опрацювати підпункти 27.2, 27.3 з параграфа 27 підручника;
2. Переглянь відео, воно допоможе тобі виконати вправу 4.
3. Виконати вправу 4 ст.184. Посилання на створений опитувальник надішли вчителю на скриньку ira_step@ukr.net.
Опрацювати теоретичний матеріал та виконати завдання, що знаходяться в кінці кожної теми (Виконані завдання відправляти на електронну скриньку ira_step@ukr.net)
9 клас
Урок 1-2. Поняття комп'ютерної графіки. Векторні зображення
https://drive.google.com/open?id=1kdDNa0wllMzFSxXWAhNW_6Sy1D2cyk-l
Завдання 1. Заповнену таблицю за зразком, яка є в кінці теми уроку надіслати на електронну скриньку вчителя
Завдання 1. Заповнену таблицю за зразком, яка є в кінці теми уроку надіслати на електронну скриньку вчителя
Урок 3-4. Векторний графічний редактор. Створення зображень
https://drive.google.com/open?id=1yJSexahKIncQYSp8Jer8lH6gYflpfYMT
Завдання 1. Створений малюнок надіслати на електронну скриньку вчителя
Завдання 1. Створений малюнок надіслати на електронну скриньку вчителя
Відеоурок. Малювання зображень.
Завдання 1. Спробуй створити дане зображення та надішли вчителю.
Завдання 2. Пройди тестування за посиланням ПРОЙДИ ТЕСТ
Дата 28.04
Дата 7А, 7Б, 7В - 28.04.2020, 7-Г- 30.04.2020
Урок 1. Розробка
діалогових програм
Урок 5. Створення комп'ютерної моделі рівномірного прямолінійного руху об'єкта.
Завдання в період з 06.04.2020 по 24.04.2020
9А, 9Б, 9В
Урок 5. Тема" Групування та вирівнювання об'єктів"
Урок 5. Тема" Групування та вирівнювання об'єктів"
- Теоретичний матеріал тут https://drive.google.com/open?id=1fGRZJCy-OHqMrvk4prcetm3zdi6l_k3_
- Практична частина тут https://drive.google.com/open?id=1kFWda0xc2k5z0LIta-qlocBuX0Iopnal
Урок 6. Тема "Практична робота Створення складених векторних зображень"
- Завдання для виконання тут https://drive.google.com/open?id=1z-BkBSIW2ZW69zYRfXuS9VY9lxXeBCRz
Урок 7. Тема "Розв'язування компетентнісних задач"
Завдання: Уявимо собі, що у школі оголошено конкурс «Розумники та розумниці» за темою «Видатні події в галузі інформатики та інформаційних технологій».
1. Створіть засобами графічного редактора Інкскейп логотипи команд- учасниць конкурсу (дві команди). Результат роботи надішліть на електронну скриньку вчителя
Урок 8. Тематичне оцінювання з теми "Комп'ютерна графіка"
Завдання для тематичного оцінювання тут: https://drive.google.com/open?id=1iHLIlP7bio-MrMeuFQseQBwCQtdF0_Oo
Урок 9. Тема "Поняття персонального навчального середовища"
Переглянь презентацію, опрацюй параграф в підручнику, про який йдеться в презентації.
Урок 8. Тематичне оцінювання з теми "Комп'ютерна графіка"
Завдання для тематичного оцінювання тут: https://drive.google.com/open?id=1iHLIlP7bio-MrMeuFQseQBwCQtdF0_Oo
Завдання для тематичного оцінювання тут: https://drive.google.com/open?id=1iHLIlP7bio-MrMeuFQseQBwCQtdF0_Oo
Урок 9. Тема "Поняття персонального навчального середовища"
Переглянь презентацію, опрацюй параграф в підручнику, про який йдеться в презентації.
___________________________________________________________
8 клас
Дата 26.05
Урок 18. Повторення. Цикли
1. Посилання на задачі https://drive.google.com/open?id=1Uwq5qyAshBYxTQz2yoUDy9yi-2jYPO6R
Дата 21.05
Урок 17. Повторення. Реалізація алгоритмів з розгалуженням.
1. Посилання на задачі https://drive.google.com/open?id=10Sp55YaRtEvJeiG4mBJPHH_ZorcrjHjN
Дата 19.05
Урок 16. Повторення. Реалізація лінійних алгоритмів.
1. Посилання на задачі https://drive.google.com/open?id=12t2bMvGzH9EwsSPurATptI-LRk9LskOg
Дата 12.05
Урок 15. Практична робота "Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням та повторенням"
1. Посилання на практичну роботу https://drive.google.com/open?id=1aEfQSJnwYwUaHvOI3GvbZHws1mblWKlP
2. Підготовка до підсумкової роботи. Повторити теми "Мультимедіа" та "Алгоритми та програми" (Розділ 4, 5, 6)
Дата 05.05-07.05
Урок 13-14. Складання та реалізація алгоритмів із циклом із лічильником у середовищі програмування
1. Опрацювати матеріал за посиланням https://cutt.ly/XyjukVV
2. Переглянь відео
Дата 30.04
Урок 12. Алгоритми з повторенням для опрацювання величин
1. Опрацювати параграф 25 (все, що відноситься до мови програмувння Pascal)
2. Переглянь відео
Дата 28.04
Дата 05.05-07.05
Урок 13-14. Складання та реалізація алгоритмів із циклом із лічильником у середовищі програмування
1. Опрацювати матеріал за посиланням https://cutt.ly/XyjukVV
2. Переглянь відео
Дата 30.04
Урок 12. Алгоритми з повторенням для опрацювання величин
1. Опрацювати параграф 25 (все, що відноситься до мови програмувння Pascal)
2. Переглянь відео
Урок 11. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням.
1. Ознайомитись з теоретичним матеріалом та спробувати створити програми, про які йдеться в теоретичному матеріалі https://cutt.ly/xyag1QR
8 клас
1. Ознайомитись з теоретичним матеріалом та спробувати створити програми, про які йдеться в теоретичному матеріалі https://cutt.ly/xyag1QR
8 клас
Урок 1. Загальний вигляд програми на Паскаль. Величини числового типу, операції над ними
Дата 17.03.2020
Дата 17.03.2020
Теоретичний матеріал - ПЕРЕЙТИ
Презентація - ПЕРЕЙТИ
Завдання. Виконати в зошиті завдання 5 з підручника Інформатика ст.141.
Фото прислати на скриньку вчителя.
Урок 2. "Складання алгоритмів у навчальному середовищі програмування"
Дата 19.03.2020
Переглянь задачі, що подані в цьому документі. https://drive.google.com/open?id=1WQHn6QOrzZji1_sXuDqCp2OUPo-h1JA5
Встанови програмне середовище АВСPascal, виконай в ньому програми та надішли вчителю.
Відеоматеріал
Теоретичний матеріал - ПЕРЕЙТИ
Презентація - ПЕРЕЙТИ
Завдання. Виконати в зошиті завдання 5 з підручника Інформатика ст.141.
Фото прислати на скриньку вчителя.
Урок 2. "Складання алгоритмів у навчальному середовищі програмування"
Дата 19.03.2020
Дата 19.03.2020
Переглянь задачі, що подані в цьому документі. https://drive.google.com/open?id=1WQHn6QOrzZji1_sXuDqCp2OUPo-h1JA5
Встанови програмне середовище АВСPascal, виконай в ньому програми та надішли вчителю.
Відеоматеріал
Урок 3. "Практична робота Складання та виконання лінійних алгоритмів"
Дата 31.03.2020
Завдання для виконання практичної роботи тут https://drive.google.com/open?id=1bjA846RvbH-XEAe1bNyMlhq3w6cH8eVx
Урок 4. Величини текстового типу. Створення лінійних програм
Дата 02.04.2020
Опрацюй матеріал за посиланням https://drive.google.com/open?id=1DF8BmdjAgcnwCPfV7rcxnpCKc7VqMy_Q
Завдання в період з 06.04.2020 по 24.04.2020
8А, 8Б, 8В, 8Г
Урок 5. Складання алгоритмів опрацювання текстових величин.
Дата 07.04.2020
1. Опрацюй матеріал за посиланням https://drive.google.com/open?id=1ixxpeWsWv1YCWJwZ0_UFI41sBgbLqmA4
2. Виконай програми в кінці документа в PascalABC.
2. Виконай програми в кінці документа в PascalABC.
Урок 7. Практична робота "Створення лінійних програм"
Дата 14.04.2020
Урок 6. Налагодження програм. Створення лінійних програм
Дата 09.04.2020
1. Опрацюй матеріал за посиланням https://drive.google.com/open?id=1S_CrY6R9-7sU5sDKZoy4CnyXPJFAMB--Дата 09.04.2020
2. Виконай програми в кінці документа в PascalABC.
Урок 7. Практична робота "Створення лінійних програм"
Дата 14.04.2020
Урок 8. Величини логічного типу. Алгоритми з розгалуженням.
Дата 16.04.2020
Дата 16.04.2020
1. Опрацювати параграф 24, п.1-3 (опрацьовуємо лише те, що відноситься до середорища програмувння Pascal)
2. Переглянь відео
Урок 9. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням.
Дата 21.04.2020
1. Повторити параграф 24, п.1-3
2. Теоретичний матеріал та приклади створення програм знаходяться за посиланням https://drive.google.com/open?id=1HkBJkvpCV7pJWoJim1mIWooL8r0bi4nO
Урок 10. Тематичне оцінювання
Дата 23.04.2020
Пройди тест за посиланням https://drive.google.com/open?id=16oTohiwpoUVR2QsJp3E3u9_IP200ZIByB6uHWWaeLuQ
______________________________________________________
Урок 9. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням.
Дата 21.04.2020
1. Повторити параграф 24, п.1-3
2. Теоретичний матеріал та приклади створення програм знаходяться за посиланням https://drive.google.com/open?id=1HkBJkvpCV7pJWoJim1mIWooL8r0bi4nO
Урок 10. Тематичне оцінювання
Дата 23.04.2020
Пройди тест за посиланням https://drive.google.com/open?id=16oTohiwpoUVR2QsJp3E3u9_IP200ZIByB6uHWWaeLuQ
______________________________________________________
7 клас
Дата 7А, 7Б, 7В - 19.05.2020, 7-Г - 21.05.2020
Урок 9. Повторення.
1. Створити проект"Веселка" за алгоритмом, як на відео
Дата 7А, 7Б, 7В - 12.05.2020
Урок 8. Практична робота "Створення ігрового проекту"
1. Створити гру "Кіт та пес" за алгоритмом https://drive.google.com/open?id=1r_wpmyJqecylx4MhFMY-OBqsclgBCz29
2. Підготовка до підсумковогої роботи. Повторити теми "Моделювання" (параграф 6, 7) та "Алгоритми і програми" (Розділ 3)
2. Підготовка до підсумковогої роботи. Повторити теми "Моделювання" (параграф 6, 7) та "Алгоритми і програми" (Розділ 3)
Дата 7А, 7Б, 7В - 05.05.2020, 7-Г- 07.05.2020
Урок 7. Програмування випадкових процесів.
1. Переглянь матеріал та спробуй створити гру "Краб" за запропонованим алгоритмом https://cutt.ly/IyjuLEK
2. Ящо виникають труднощі при створенні даного завдання, то переглянь відео
1. Переглянь матеріал та спробуй створити гру "Краб" за запропонованим алгоритмом https://cutt.ly/IyjuLEK
2. Ящо виникають труднощі при створенні даного завдання, то переглянь відео
Урок 6. Створення комп'ютерної моделі руху об'єкта на площині з перешкодами.
1. Переглянь матеріал та спробуй створити гру "Кажан" за запропонованим алгоритмом https://cutt.ly/Zyak6y5
7 клас
Урок 1. Розробка
діалогових програм
Дата 17.03.2020
Опрацювати параграф 12.
Завдання. У програмі Scratch створити проект "Додавання випадкових чисел"
Переглянь відео
Виконані завдання відправяти на поштову скриньку ira_step@ukr.net.
Урок 2. Розробка
проектів з повторенням зі змінними.
Дата 31.03.2020
Опрацювати параграф 14.
Завдання. У програмі Scratch створити проект "Гра "Баба Яга""
Переглянь відео
Виконані завдання відправяти на поштову скриньку ira_step@ukr.net.
Переглянь відео
Урок 2. Розробка проектів з повторенням зі змінними.
Дата 31.03.2020
Опрацювати параграф 14.
Завдання. У програмі Scratch створити проект "Гра "Баба Яга""
Переглянь відео
Завдання в період з 06.04.2020 по 24.04.2020
7А, 7Б, 7В, 7Г
Урок 3. Практична робота "Розробка проектів з повторенням зі змінними".
Дата 07.04.2020-09.04.2020
Повторити параграф 14.
Завдання 1. Створити
проект, в якому випадковим чином вводяться два числа з діапазону від 1 до 10 і
знаходиться серед них більше.
Завдання 2. Створити
проект, в якому було б реалізовано розв'язування такої задачі. Пес вирішив
з'ясувати, чи знаєте ви таблицю множення. Для цього він кілька разів
(наприклад, 5) подасть приклади на множення чисел від 1 до 10 і буде перевіряти
вашу відповідь.
Вказівки до роботи
1) У проекті потрібно використати дві змінні a та b,
які випадковим чином потрібно надавати величини.
2) Має бути запит щодо результату множення чисел.
3) Після отримання відповіді потрібно здійснити перевірку відповіді на
істинність (правильність). Для цього нам знадобиться конструкція Якщо-інакше.
Саме тут потрібно прописати варіанти подальшого розвитку подій залежно від
правильності відповіді.
Вказівки до роботи
1) У проекті потрібно використати дві змінні a та b, які випадковим чином потрібно надавати величини.
2) Має бути запит щодо результату множення чисел.
Комментариев нет:
Отправить комментарий