Дистанційне 5 клас

5 клас

Урок 8. Створення програм. Підготовка до підсумкового тесту.

Дата 13.05.2020
1.Повторити параграфи 9, 10, 13, 15, 17 (теми "Опрацювання текстових даних", "Алгоритми і програми")
2. Скласти проект за зразком
Урок 7. Алгоритми з повторенням. Цикли з лічильником.
Дата 06.05.2020
Опрацювати параграф 16.
Переглянь відео


Урок 6. Алгоритми з повторенням. Цикли з передумовою та післяумовою.

Дата 29.04.2020
Опрацювати параграф 15.
Переглянь відео 


******************************************************
Урок 5. Практична робота "Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням"
Дата 22.04.2020
Повторити параграф 17.
Завдання практичної роботи знаходиться за посиланням https://drive.google.com/open?id=1jwgsgQfhqBbgConYNU9ynEExrw9otsjc
******************************************************
Урок 4. Алгоритмічна структура розгалуження. Повне та неповне розгалуження.
Дата 15.04.2020
Опрацювати параграф 17.
Переглянь відео.


**************************************************************************
Урок 3. Побудова лінійних алгоритмів. Практична робота "Складання та виконання лінійних алгоритмів у навчальному середовищі програмування".
Дата 08.04.2020
Повторити параграф 14.
Завдання1. Складіть у середовищі Scratch програму для виконавця, щоб він накреслив геометричну фігуру квадрат, довжина сторін якого буде 100 кроків.

Завдання 2. Аналогічно складіть у середовищі Scratch програму для виконавця, щоб він накреслив геометричну фігуру прямокутник жовтого кольору,  довжина сторін якого буде 200 та 50 кроків.
**************************************************************************
Урок 2. Лінійні алгоритми
Дата 01.04.2020
Опрацювати параграф 14.
Посилання на ТЕОРЕТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ
Завдання. У програмі Scratch створити проект під назвою "Цікава подорож", в якому виконавець відвідує наприклад: музей, зоопарк, цирк, бібліотеку, при цьому здійснює зміну образу та коментує побачене. Виконані завдання відправяти на вайбер. 
***********************************************************************************

Урок 1. Середовище описання і виконання алгоритмів .

Дата 18.03.2020
Опрацювати параграф 13.
Завдання. У програмі Scratch створити проект, в якому виконавець малює трикутник. Виконані завдання відправяти на поштову скриньку ira_step@ukr.net. 
Переглянь відео.






Комментариев нет:

Отправить комментарий