Дистанційне 6 клас

6 клас

Урок 8. Повторення
Дата 22.05.2020
Переглянь параграф 17 та спробуй виконати одне із запропонованих завдання
Урок 7. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.
Дата 15.05.2020
Переглянь відео та створи гру за зразком


Урок 6. Розробка сценарію майбутнього програмного проекту.
Дата 08.05.2020
Опрацюй параграф 16 та спробуй створити гру "Ласунка і дракон"
Переглянь відео


Урок 5. Розв'язування задачі методом поділу на підзадачі
Дата 24.04.2020
Опрацюй матеріал за посиланням https://drive.google.com/open?id=1ECsNQ6voCPE0em_caEx1Vc53XeG4CTxz

Урок 4. Розв'язування задачі методом поділу на підзадачі
Дата 17.04.2020
Переглянь відео

Завдання. В зошиті розбити головний алгоритм Вечеря на допоміжні алгоритми

Урок 3. Практична робота "Створення програм з вкладеними алгоритмічними структурами".
Дата 10.04.2020
Повторити параграф 15.
Перед виконанням завдання переглянути відео


Завдання 1. Створити проект, у якому Кіт буде запитувати користувача, що йому намалювати: хризантему чи лотос. У випадку, якщо буде завдання намалювати іншу квітку, повинно з'явитися повідомлення про помилку.

Урок 2. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження. 
Дата 03.04.2020
Опрацювати параграф 15.
Завдання. У програмі Scratch створити проект, в якому виконавець малює фігуру. 
 Виконані завдання відправляти на вайбер.

Урок 1. Створення програм на вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.
Дата 20.03.2020
Опрацювати параграф 14.
Завдання. У програмі Scratch створити проект, в якому виконавець малює квітку. 

Виконані завдання відправяти на вайбер вчителю.


Комментариев нет:

Отправить комментарий